A Nissan, a járművei biztonságának és kiváló minőségének fenntartásához, lehetőséget biztosít ingyenes javításra vagy szervizkampány-frissítésére.
Visszahívási kampányok
A visszahívások olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket néha végrehajtunk a járművek egy adott csoportján. Arra biztatjuk, hogy lépjen kapcsolatba egy Nissan márkakereskedéssel, ha értesítést kapott, hogy jogosult a járműve ingyenes javítására.
Szervizkampány-frissítések
A szervizkampány-frissítések olyan megelőző ellenőrzések, amelyeket néha végrehajtunk a járművek egy adott csoportján az ügyfelek elégedettségének biztosításához. Ezek a kampányok megelőző jelleggel készülnek. Ha értesítjük, hogy Önt is érintheti egy ilyen jellegű probléma, akkor arra kérjük, hogy amint lehet, lépjen velünk kapcsolatba a járműve ingyenes frissítésének megszervezéséhez.
Ha nem kaptam levelet a Nissantól, akkor hogyan ellenőrizhetem, hogy részese-e a járművem egy aktuális kampánynak?
A Nissan egy külön online platformot indított a Takata visszahívási kampánnyal kapcsolatos kérdések számára. Kérjük, kövese az oldal alján található hivatkozást. Az összes többi kampánnyal kapcsolatban, lépjen kapcsolatba a legközelebbi Nissan márkakereskedéssel, ahol azonnal választ kaphat arra, hogy folynak-e kampányok.
Mit várhat a Nissantól, ha Ön is érintett egy visszahívási vagy szervizelési kampányban:
Számos autógyártó (a Nissant is beleértve) visszahívási kampányt hajt végre a Takata légzsákokkal szerelt járműveivel kapcsolatban. Ha az Ön járműve ebben érintett, akkor a Nissan már kapcsolatba lépett vagy hamarosan kapcsolatba fog lépni Önnel. Ha még nem kapott levelet, és nem tudja, hogy a járműve érintett-e vagy sem, akkor kattintson az alábbi hivatkozásra a járműve ellenőrzéséhez.