Kárrendezési folyamat

1. Ha baleset részesei leszünk, először is azt kell megállapítanunk, hogy történt-e személyi sérülés. Ha igen, természetesen legelőször a mentőket, majd a rendőrséget is értesíteni kell. Ezután biztosítani kell, hogy a balesetet szenvedett járművek ne okozhassanak újabb balesetet, például elakadásjelző háromszögek kihelyezésével.

A rendőrséget akkor is feltétlenül értesíteni kell, ha a balesetnek külföldi gépjármű is részese, vagy ha az érintettek nem tudnak egyértelműen megállapodni a felelősség kérdésében.

Ha van rá lehetőségünk, fényképezzük le a baleset helyszínét és a keletkezett károkat, akár csak egy kamerás mobiltelefonnal is, valamint keressünk szemtanúkat, ezzel is sok későbbi vitát előzhetünk meg.

2. Feltétlenül tételesen ellenőrizzük le a baleset összes résztvevőinek iratait (személyi, jogosítvány, forgalmi, biztosítási adatok), majd töltsünk ki minden résztvevő részére egy baleseti kárbejelentő lapot - amely remélhetőleg van nálunk.

3. A Nissan Centrum vállalja a teljeskörű ügyintézést így Önnek a legkevesebb fáradságot kell tennie, ha gépjárműve balesetet szenved.

Kárrendezéshez szükséges dokumentumok:

  • Baleseti bejelentő / kék-sárga /
  • Forgalmi engedély
  • Jogosítvány
  • Törzskönyv / Lízing esetén lízingelő cég neve
  • Cég esetén aláírási címpéldány másolat
  • Céges meghatalmazás 2 tanúval aláíratva amennyiben nem a Cégvezető intézi a kárbejelentést.
  • Rendőrségi feljelentés baleseti igazolás vagy határozat amennyiben volt ilyen

Letölthető dokumentumok:

Amennyiben kérdése lenne, keressen minket a 06-1/770-7050-es telefonszámon vagy írjon az osvath.zsolt@nissancentrum.hu címre.

 

SZERZŐDÖTT BIZTOSÍTÁSI PARTNEREINK