NISSAN 370Z ROADSTER

Teljesítmény

igazi z élmény - még szabadabban

TELJESÍTMÉNY

NISSAN 370Z ROADSTER

EGY ADAG ADRENALIN, ÉS AZ ÚT AZ ÖNÉ

328 LÓERŐS 3,7 LITERES MOTOR

LEGENDÁS TELJESÍTMÉNY

A korábbi Nissan 350Z 3,5 literes motorját feljavítva, a Nissan 370Z Roadster 3,7 literes V6-os motorjának teljesítménye 328 LE. A turbófeltöltős helyett a hagyományos szívó kialakítás az alacsony, illetve középtartományban is erőteljes gyorsítást tesz lehetővé, jóval 6 másodperc alatti 0-ról 100 km/órás sprinttel. Színtiszta adrenalin – minden nyelven.

FOLYAMATOSAN VÁLTOZÓ SZELEPVEZÉRLÉS

A Nissan 370Z Roadstert folyamatosan változó szelepvezérlő rendszer (Variable Valve Timing Control System, CVTCS) jellemzi, amelyhez változó szelepműködés-időzítés és -emelés (Variable Valve Event and Lift, VVEL) is tartozik. Ez a fejlett technológia folyamatosan finomítja a szelepek emelkedését és időzítését, így csökkenti az autó reakcióidejét és növeli a nyomatékot, mindezt az üzemanyag-hatékonyság optimalizálása és a károsanyagkibocsátás csökkentése mellett.

A KEVESEBB TÖBB

A nagy teljesítmény nem csupán a nagyobb motorerőről szól. Hanem a kisebb súlyról is. Ezért álmodtak a Nissan mérnökei a Nissan 370Z Roadsterre rendkívül erős, könnyű alumíniumból készült motorháztetőt, csomagtérfedelet és ajtókat. Az elülső segédkeret és a motor alatti kereszttartó is alumíniumból van, csakúgy, mint a felfüggesztés sok alkatrésze. A csúcstechnológiás anyagok körébe tartozik a karbonszálas kardántengely, amely hihetetlenül erős, ugyanakkor segít a motornak gyorsabban felpörögni, de idetartozik a hűtő burkolata is ami a súlycsökkentés céljából szintén karbonból készült . Még az audiorendszerből is sikerült 1,6 kilót lefaragnunk.

HATSEBESSÉGES KÉZI SEBESSÉGVÁLTÓ

A visszaköszönő élmény és a vég nélküli mosoly eléréséhez ez a gyors reagálású kézi sebességváltó a belépőjegy – Önnek pedig biztosított a szinkron fordulatszám-vezérlés további előnye. Ez állítja ideális szintre a motor fordulatszámát a tökéletes villámgyors visszakapcsolásokhoz. Akár kedvenc kanyargós útvonalán halad, akár megszokott napi közlekedési útvonalát veszi igénybe, úgy fogja érezni magát, mintha profi autóversenyző volna.

SZINKRON FORDULATSZÁM-VEZÉRLÉS

A sorozatgyártott gépkocsik körében a világon elsőként alkalmazott szinkron fordulatszám-vezérlés a hatsebességes kézi sebességváltón folyamatosan figyeli a tengelykapcsolót és a sebességváltó kart, valamint a jármű sebességét. Amint Ön kisebb fokozatra vált, a rendszer jelet küld a fojtószelepnek, majd beállítja a motor percenkénti fordulatszámát a sima és rendkívül gyors visszakapcsoláshoz.

HÉTSEBESSÉGES AUTOMATA SEBESSÉGVÁLTÓ

A Nissan 370Z Roadster opcionális hétsebességes automata sebességváltója széles választékát kínálja az áttételezéseknek és a kedvezőbb üzemanyag-fogyasztásnak. A különféle választható üzemmódok révén vezetési élményét úgy alakíthatja, mint korábban még soha – a Visszaváltási fordulatszám-illesztés (DRM) pedig gyors visszakapcsolást biztosít a fojtószelepnek küldött jellel együtt, ha Ön éppen kézi üzemmódban van.

VÁLASZTHATÓ ÜZEMMÓDOK

Tegye az autót „D”-be a könnyed autózásokhoz, majd váltson sebességet a kormányoszlop váltófüleivel, valahányszor gyors váltásra van szükség. Szeretné jobban uralni a helyzetet? A kézi üzemmód manuális vezérlést biztosít a sebességváltókar és a váltófülek révén.


ELÜLSŐ-KÖZÉPSŐ PLATFORM

HÓDÍTSON MEG MINDEN ZUGOT

Azzal, hogy a motor súlypontja az első tengely mögött van, az első kerekek pedig közelebb kerültek a sarkokhoz, a Nissan 370Z Roadster kiemelkedően teljesít az egyensúly és a kezelhetőség terén.

FÉKEZÉS ÉS KEZELHETŐSÉG

A NEHÉZSÉGI ERŐ LEGYEN VELED!

A nagy teljesítményű alkatrészek kívánságlistájával a Nissan 370Z Roadster puszta teljesítményművészetté alakítja át a fékezést és a kezelhetőséget.

JÁRMŰDINAMIKA-VEZÉRLÉS

Egy kiváló sportkocsi nem csupán jókedvre derít, hanem magabiztosságot is teremt. A Nissan 370Z Roadster dinamikus menetstabilizáló rendszere (Vehicle Dynamic Control, VDC) folyamatosan figyelemmel kíséri az egyes kerekek fordulatszámát, a fordulékonyság szögét, a sodródást, az oldalirányú nehézségi erőket, sőt, a féknyomást is. Összehasonlítja az adatokat a jármű nyomvonalával, és amennyiben alul-, illetve túlkormányzást érzékel, az egyes kerekeket lefékezi, majd a motor teljesítményét csökkenti, hogy segítsen Önnek az úton maradni.

NAGY TELJESÍTMÉNYŰ GUMIABRONCSOK

A standard 18" Yokohama ADVAN Sport nagy teljesítményű gumiabroncsai szinte odaragasztják Önt az úthoz, miközben az opcionális 19" Bridgestone Potenza gumi – amely a Nismo esetében standard kiegészítő – új szinten kínálja az úttartást és a tapadást.

19"-OS, KOVÁCSOLT ALUMÍNIUM-ÖTVÖZETBŐL KÉSZÜLT KERÉKTÁRCSÁK

Az opcionális, kovácsolt alumínium-ötvözetből készült keréktárcsák erősebbek és könnyebbek, mint a tipikus öntött kerekek. Mivel könnyebbek, csökkentik a rugózatlan súlyt – és ez önmagában jobb kezelhetőséget jelent.

355 MM-ES ELSŐ FÉKTÁRCSÁK

Az egyensúly nem csupán a kanyarodás esetében fontos. Az erős Nissan 370Z Roadster minden eddiginél nagyobb féktárcsákkal lassít: 355 mm-es léghűtéses első féktárcsák, négydugattyús féknyergek szorításában.

DUPLA KERESZTLENGŐKAROS ELSŐ FELFÜGGESZTÉS

Könnyű, dupla keresztlengőkaros első és többlengőkaros, független hátsó felfüggesztés tartja függőlegesen a kerekeket, hogy maximálisan érintkezhessenek az útfelülettel – ugyanakkor maximális élvezetet biztosít kanyarodáskor.


KÖVETKEZŐ LÉPÉSEK

KÉRDÉSE VAN? SEGÍTÜNK!     info@nissancentrum.hu   |   INFÓ VONAL: +36-70/197-8000   |   elérhetőségeink